środa, 2 listopada 2011

Oblicza Wszystkich Świętych i coś nie coś

Pierwsze wspólne Wszystkich Świętych Króla i Królowej wraz z Królem Dziadkiem i Królową Babcią w stronach Króla. Pełen wrażeń długi dzień, odwiedzonych pięć cmentarzy, poznanie przodków i wielu historii rodzinnych. Bardzo miłe towarzystwo i nawet smaczne zakończenie dnia. 
Oblicze duchowe było takie, że pierwszy raz uczestniczyłam w procesji na cmentarz z litanią do Wszystkich Świętych. I zrobiło mi się radośnie, że tylu jest orędowników w niebie. 

A coś co się zrobiło samo nie jest Kimś ;) jak to może wyjść zamieszanie jak czyta wiele osób. Każdy rozumie na swój sposób :)

12 komentarzy:

  1. O mistrzyni dwuznacznej dyplomacji!! Z owych nadziei na "Kogoś", można wyczytać jedynie, że wszyscy zapalczywie Wam kibicują.. A telewizor, którego jeszcze nie macie.. tym bardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  2. no że też kibicuje.. z tej sklepowej półki.. żebyście go wreszcie kupili *robi propagandę, bo chce wygrać zakład ^^* tak wiem, dziwnie zabrzmiało tam wyżej, bo się spieszyłam....

    OdpowiedzUsuń
  3. spokooooojnie.. ja znam różne metody perswazji, wszak jestem na psychologii :P jeszcze się złamiecie ]:-> ostatecznie zawsze mogę iść na pieniężny układ z Pawłem, jak już stawka w puli będzie wyższa :P

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadnij po czyjej stronie będzie mój mąż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Telewizor to zuo! Zabraniam:]

    OdpowiedzUsuń
  6. Shen nawet nie ma fb :P mahalo!! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przeszkadza mi to lubić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobra.. rozwiewając wszelkie wątpliwości:
    1. telewizor to zło, spokojnie, aczkolwiek poglądy na jego temat można mieć różne, wolny kraj :)
    2. nie ma żadnych zakładów, to tylko takie moje żarty..
    3. Paweł zawsze stanie po stronie żony - pewne, i
    4. lubić można z fb czy bez.. rybcia :)
    pozdrawiam, miłego urządzania się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za podsumowanie :) a wizyta wpisana w kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń