wtorek, 15 listopada 2011

kto nie ma szczęścia w miłości...

W realu jest obecnie loteria, za kupno produktów z gazetki dostaje się losy i można wygrać bony 5,10 i 25 zł lub darmowe zakupy czyli zwrot w bonach zakupów zrobionych danego dnia. Ponieważ Król i Królowa tam właśnie robią zakupy tak było i tym razem. Na koniec otrzymali trzy losy na loterię. Król mówi do Królowej:
  • Ty wrzucaj, ostatnio ciągle coś wygrywasz, ja mam szczęście w miłości to mi się nie uda...
  • a ja to nie mam szczęścia w miłości? jak to możliwe?
  • jeśli wygrasz to ja dziś wieczorem... skręcam szafkę, a jeśli nie...
  • dobra! idę na to!
Tak oto tym sposobem w Herbacianym Królestwie w Królewskiej łazience wisi nowa szafka, w lodówce Królują darmowe zakupy, a Królowa ma szczęście w miłości...Zgodnie z niedzielną Ewangelią, kto ma temu będzie dodane. Chwała Panu!

5 komentarzy:

  1. hehe ciekawe. U nas nic za darmo nie chce spaść. Ciekawie macie. Fajnie tak co nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, jak to ładnie można na swoją korzyść wszystkie teorie świata przetłumaczyć :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, jak niewiele trzeba - a na dodatek, jeszcze ta szafka! (no ale jak królowa będzie regularnie korzystać z loterii, to tesco zbankrutuje)

    OdpowiedzUsuń
  4. O Ty szczęściaro :) Dobrze Ci!
    Też bym tak chciała, ale jakoś do reala nigdy mi nie po drodze :)
    dziewczyna-w-rozterkach.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń