środa, 14 marca 2012

sialalalala :)

"wiem już czego chcę...nie żałuję ani dnia, nie żałuję ani chwili..."
"daj się lubić czym prędzej, łatwo rozgryźć się daj..."
"spytaj ją czy o czymś śni... ona kochać chce, bo po nocy nawet dla niej wstaje dzień..."
"gdy siebie samej we mnie brak, samej siebie żal, chcesz mnie całą jaką znasz, całej nie znam ja..."
"jeśli zawiodłam Ciebie tak jak nikt, jeśli kiedyś zamkniesz drzwi, wiedz, że chociaż gubię drogę, zawsze będę twą latarnią pośród mórz..."
"jest taka myśl co mrozi serce, jest taki strach co wiąże ręce, jest taka złość po której nie ma nic..."
"rozbijałeś mur i kopałeś w drzwi, dzień po dniu dodawałeś sił, aż w oczy zajrzał świat, który miał Twoją twarz..."

Hm... Urzekła mnie płyta Patrycji Markowskiej cytatami. Większość jej autorstwa, ale nie wszystkie. dobrana do tego muzyka (lub odwrotnie) sprawia, że chcę słuchać wciąż i wciąż... Lubię jak płyta okazuje się dobrym wyborem i słucha się jej sercem...
 
 
 
 
 

8 komentarzy:

  1. a nie znam piosenek tej Pani, więc mnie skusiłaś i idę poszukać czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś Patrycja Markowska była mi obca, teraz jestem bliska skuszenia się o jej płytę. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no proszę! ha! Patrycja powinna mi płacić za reklamę :)

      Usuń
  3. a ja wolę tatę... ale nie mówię nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycji Markowskiej? może nawet nie wiesz...??

      Usuń