poniedziałek, 15 sierpnia 2011

One lovely blog award

W pędzie tego wszystkiego co po ślubie, a przed przeprowadzką do zamku, cosik, żebyście nie myśleli, że opuściłam eter. Nominowana przez Agnieszkę wspaniałą, cudowną, jedyną, muszę wziąć udział w zabawie:

Zatem 7 siedem rzeczy o mnie:
  • jestem szczęśliwą, młodą mężatką
  • mam cudownego męża
  • jestem zakochana na zabój
  • mam superteściów i zajefajnego szwagra
  • przeprowadzam się
  • szukam pracy
  • moja siostra zaanektowała mój pokój, boję się otworzyć szafki :D
A nominacje? Nie będzie. Wybaczcie, ale nie chce mi się. Odpoczywam od kompa i oduzależniam się ;)


    5 komentarzy:

    1. Tak to ja! :D Hehe... pewnie po ślubie też będę oduzależniać się i...- lubię to! ;P

      OdpowiedzUsuń
    2. HEJ hej ja się popytam za kilka lat o te 7rzeczy :P pewnie odpowiesz tak samo.

      OdpowiedzUsuń
    3. Przegapiłem, przegapiłem Wasz ślub... to są skutki wpadania z deszczu pod rynnę... przepraszam i życzę Wam abyście po 13 latach mogli powiedzieć to samo co ja: jest super! M@C

      OdpowiedzUsuń
    4. @ Krzysztof. Miejmy nadzieję że będą jednak małe modyfikacje. Np dot 4tej kropki (..szwagra i szwagierkę:P), a przede wszystkim nr 6 - coś w stylu "znalazłam super pracę" :P (Powodzenia Agatko w szukaniu:))

      OdpowiedzUsuń
    5. dzięki I ;) M@C - jest super! ;)

      OdpowiedzUsuń