czwartek, 12 kwietnia 2012

TAG: Reading is cool

Klepnęłam się zabawą od Marty

O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?

O dowolnej, byle by nikt nie przeszkadzał.

Gdzie czytasz?

Najchętniej na kanapie, w łóżku, ale wszędzie - w tramwaju, autobusie, idąc.

W jakiej pozycji najchętniej czytasz?

Leżącej, lub półleżącej. 

Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?

Przygodowe, romantyczne, obyczajowe, science - fiction i fantazy.

Jaką książkę ostatnio kupiłaś/dostałaś?

Ania z Wyspy Księcia Edwarda.

Co ostatnio czytałaś?

Zaczynam znów Jeżycjadę, a właśnie skończyłam Osobowość Ćmy - Grocholi - wzruszająca!

Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi?

Uwielbiam zakładki!

E-book czy audiobook?

Jeśli audiobook to książka, którą już czytałam. E-book czemu nie - jak już będą w bibliotekach.

Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa.

Ania na Uniwersytecie i Kłamczucha, ale tak typowo z dzieciństwa to Akademia Pana Kleksa.

Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?

Gabrysia Borejko - wspaniała siostra i matka.

Jak to na zabawę przystało wypadałoby kogoś nominować. Chętnie przeczytałabym odpowiedzi Piotrka , Shenn, Basi, może dali by się też wkręcić Leszek, M@CAngelika i Benitka, a Agnieszce nie odpuszczę! :D a ona niech nominuje Looka :)



9 komentarzy:

  1. A ja się uchowałam ^^ Jak to fajnie mieć tajne miejsce w sieci ^^
    Z Grocholi proponuję Kryształowego Anioła (Kiedyś polecałam to Shenn) piękna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś Cię znajdę :D i tak możesz niezależnie sama się nominować ;) a Kryształowego Anioła czekam jak będzie w bibliotece...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja Teściowa ma Kryształowego Anioła :)

      E-e tajne to tajne.. Ekshibicjonizm nie dla mnie :P A o książkach możemy porozmawiać na żywo :)

      Usuń
  3. Wkręcić, to się nie wkręcę. Ale w sprawie e-booków, to mogę właśnie powiedzieć, że od wczoraj mam kindle. Jednak póki Amazon nie wejdzie oficjalnie na polski rynek, to oferta polskojęzyczna jest bardzo uboga. Z czasopism jest tylko "Polityka" i "Tygodnik Powszechny", a z gazet oczywiście jedynie "Gazeta Wyborcza". Ale samo czytanie na kindle jest rzeczywiście milsze, niż na laptopie - warto więc przesyłać pliki z laptopa.

    OdpowiedzUsuń
  4. A jeszcze jedno - zabawne jest włączenie czytania na głos polskiej książki - nic z tego nie można zrozumieć (ale ponoć można zainstalować lektora czytającego po polsku).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zatem miłego użytkowania! i oby było co poczytać! :)

      Usuń
  5. Ooo klepnęłaś mnie :)
    Chętnie coś napiszę:)

    Nie przepadam za takimi zabawami w nadmiarze, ale od czasu do czasu i takie ciekawe czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń