poniedziałek, 12 listopada 2012

Do Rycerzy, do Szlachty, do Mieszczan

Czyli najnowsza płyta HEY. To w końcu do kogo? Zamieszczam listę utworów z przekierowaniem do tekstów i subiektywną interpretacją do kogo są kierowane. Zachęcam do wczytania się, choć lepiej do wsłuchania :)

1. Wieliczka - do tych, którzy nie mają czasu dla siebie i pedzą szybciej niż rozwój
2. Co tam? - do pędzących, nie mających czasu na odpoczynek
3. ... że się Kupidyn Tobą interesuje - do mylących miłość z innymi stanami
4. Woda - do tych co duszą emocje w sobie
5. Lilia, kula i cyrkiel - do dzieci
6. Podobno - do narzekających na szarość i powtarzalność
7. Wilk vs. Kot - do tych co nie wiedzą, że nie depcze się miłości
8. Bez chorągwi - do szeroko zamkniętych na wszystko
9. Lot pszczoły nad tymiankiem - do tych co pędzą w wyścigu szcurów
10. Do Rycerzy, do Szlachty, do Mieszczan - do tych co nie znają swojej wartości
11. Z przyczyn technicznych (feat. Gaba Klulka) - do tych co wkładają maski

12 komentarzy:

  1. Niestety nie gustuję w takiej muzyce ale jak czytałam Twoje opisy to miałam ochotę sobie wklepać na wrzucie żeby posłuchać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ba, ale tego wsłuchania tam nie ma - jest tylko wczytanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, nie miałam czasu by szukac tego i tego, nawetb nie wiem czy wszystkie znajdą sie gdzieś w Internecie, dawno już muzyki z netu nie słucham, poza radiem:)

      Usuń
    2. No to podaję linka do tytułowego numeru http://www.youtube.com/watch?v=eTVYy_xT9CI

      Usuń
  3. Zaskoczył mnie ten komentarz, dziękuję bardzo za niego :)
    Czasami tak się zdarza, że ktoś przeczyta całego mojego bloga i musi się do mnie odezwać :)
    Dużo Twoich spostrzeżeń jest bardzo trafnych, ale to też nie wszystko tak wygląda, jak jest opisane na blogu, o wielu rzeczach nie wspominam, co może wprowadzać w błąd.

    Podaj mi swojego maila, to udostępnię Ci tego drugiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Hey, ale tylko czasem ;) A ostatnio jakoś nie mam weny na słuchanie nowości...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem dlaczego tutaj nie bywałam. Może nie wiedziałam nawet, że masz tego bloga. W każdym razie nadrabiam i dodaję oczywiście do linków :)

    Co do notki:
    Słuchałam kiedyś Hey, nawet przyłożyłam się do wybrzdękania jednej piosenki na gitarze :) Ale nie śledzę ich. Jednak po twoim wpisie mam ochotę zapoznać się z ostatnią płytą- uwielbiam teksty, które coś przekazują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a, czyli dobrze, że w końcu skomentowałam :)
      a ja właśnie między innymi lubię HEY i Nosowską za teksty :)

      Usuń