czwartek, 17 maja 2012

tagi i polecenia

Rzadko bawię się w blogowe zabawy, rzadko oglądam polecone filmy, czytam polecone książki, piekę polecone ciasta. Coś mnie musi bardzo zainteresować, żebym to wypróbowała. Ostatnio jednak były i dwie zabawy oraz kilka prób pieczenia/gotowania, a także dwa filmy. Może z tego barwnego katalogu ktoś z Was coś wybierze?

  • Natchniona tym, zrobiłam sałatkę, obyło się bez moczenia w mleku, więcej jogurtu chyba dałam, no i porcja była dwuosobowo - obiadowa
  • jakim cudem ta krótka notka zmusiła nas do obejrzenia filmu? nie wiem! ale było warto :)
  • zrobiłam też tort bezowy, ale z bananami :) zapomniałam o drugiej warstwie owoców na kremie, za to resztką kremu ozdobiłam górę i tam dałam też banany, było pyszne, nie miałam pojęcia, że aż tak!
  • zamierzam upiec  "dziury", choć pewno inne kremy użyję bo tyle masła i jajek... sam pomysł wydaje się ekstra!
Nie oglądam, nie czytam też filmów/książek polecanych w radio, usłyszałam jednak sympatyczną recenzję i również spróbowaliśmy
  •  bardzo ładny(dla oka), radosny i smutny, wciągający, życiowy, wzruszający film
  • pierwsza rzecz jaką po długim czasie nie słuchania wygrałam w radiowawa - książka - dla miłośników horrorów i nie tylko ;)
Ktoś mi powinien za tą notkę zapłacić, jednak tak się nie stanie... Mimo to publikuję ;)

13 komentarzy:

  1. To muszę ściągnąć ten film, który mi poleciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściągnęłam!:) Jutro obejrzę, bo dzisiaj już chyba nie dam rady, tak przyzwyczajona jestem do kładzenia się spać przed 23, że teraz już prawie zasypiam na siedząco :)

      Usuń
    2. Obejrzałam dopiero kilka dni temu, bo jak ściągnęłam poprzednią wersję to była straszna!! I musiałam ściągnąć inną - lepszą :))
      Ale film mi się spodobał!:) Obejrzę drugi raz z Michałem jak wróci :)

      Usuń
  2. Jak widać, czasem warto pójść za głosem polecających ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, rzeczywiście tych chętnych do płacenia, to nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  4. tort bezowy faktycznie tam na stronie prezentuje się bardzo smakowicie, domyślam się że wariacja z bananami też musi być świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha! Kupiliśmy zoo też mi się bardzo podobało. Może dlatego, ze głównu aktorzy to jedni z moich najbardziej lubianych:)
    Pozdrowienia, Ewa

    OdpowiedzUsuń